Dags att sluta skjuta upp saker?

jag har hört att jag skulle fixa i ordning Julskinkan ikväll...jag har även hört att det är uppställning i port nr 20 på Ica kl 01.40 i natt.
Så att fixa iordning skinkan verkar få vänta tills i morgon.
Och det är allt för att jag lyckades skjuta upp att åka och handla till på eftermiddan när alla andra var där.
eller ja, det gjorde jag ju för att jag inte hade en aning om att jag skulle jobba i natt.

för jag tänkte att "Jag har ju hela kvällen på mig"

så då är ju frågan

när sjutton ska jag lära mig att inte tänka så?

Jag vet ju att saker och ting sällan blir som jag planerade från början. Utan att det egentligen är lika bra att göra Allt på en och samma gång.

Undra om det ska bli mitt nyårslöfte?
och hur länge tror ni att det håller?

Hur som helst....  snart krypa ner i sängen och kolla på tv å se om det går att sova någon timme i alla fall =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0