Handlingsförlamning

Vet ni vad som är roligare än att packa ner alla saker i kartonger?
Ungefär allting känns det...har drabbats av handlingsförlamning tror jag...

Låg i sängen halv 10 i morse (FORTFARANDE?? WHAT THE HELL?!!!) när Vea räddade mig ur min koma, hon var på väg till Borlänge och kupolen för att shoppa upp födelsedagspengarna... och undrade om det faktiskt var så att jag inte jobbade

Var inte sen med att inse, hon vill ha sällskap och jag vill inte vara hemma i mitt kaos... Så de blev kupolen på förmiddan, och kom hem med en ny kjol till mig och ett par byxor till fröken fräken... Kände mig lite skyldig efter att ha slängt ungefär 2/3 delar av alla kläder i hennes garderob... men hallå? kläder som hon inte kan ha och som jag ALDRIG någonsin skulle dra på min dotter (om jag nu någon gång skulle få en) är faktiskt ingen mening att ha kvar... eller?

Var jätte trevligt, och nog för att jag faktiskt redan visste om det, så har vi en väldigt lika tankesätt verkar det som...
- Du kan ju lika gärna hänga tillbaks den där,, du verkar ju inte trivas riktigt i den, å då blir den ju inte använd sen heller...
- Usch, det är nästan skrämmande att du hinner komma fram till samma sak som jag, innan jag riktigt har hunnit formulera hela den tanken

och hör och häpna mams, det finns fler tjejer som inte riktigt gillar att shoppa!
Vi som trodde att vi var i princip ensamma...hihi


Nej usch, jag måste ta tag i det här och bege mig till Ams, jag hatar Ams... dom är så grinig å tjuriga, och även om jag är lovad jobb på allfrakt, så måste jag ju vara med det tills vi ser att det verkligen finns nått.... BLÄÄÄ!!

Vad tror vi om att besöka Ams, å sen besöka Farmor? Kanske, en Energitjuv och sen en Ego-boost, måste ju fungera ypperligt =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Heej! har ni haft en skön semester?

Kram Sandra

2009-08-24 @ 22:39:22
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men va sjutton! Jag som tänkte kasta iväg ett sms och höra om du ville följa med mig på kupolen imorgon fm! Segt det låter att packa, jag är INTE avis... Nej nu ska jag hoppa i säng. Ska drömma om den där glassen som du nämnde sist vi sågs! ;) KRAM!

2009-08-24 @ 22:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0