Tommys skärp

ska jag personligen kasta åt helvete... ska åka till fågelmyra och rulla ihop det till en boll, sätta ett gummiband runt och se hur långt ut bland alla sopor jag kan kasta det! så jag slipper se det igen...eller fram för allt slipper KÄNNA det och hans jenas sitta fast i min fot...

det gjorde förbannat ont, det gör förbannat ont

släcker lampan, tar ett steg bakåt, AAAAJ - otrolig smärta i foten
lyfter upp foten, och inser "jag har trampat på piggen på skärpet"
lyfter upp foten och till min fasa följer jenasen med min fot upp

förstår ni hur djupt in jag fick den trubbiga tjocka piggen?!!

sen som topp på det hela, så öppnar sig c'dor dörren i smedjebacken och 8 kolli flygger ut i en kruva, och där fick jag stå och se dum ut när jag plockade upp glassen

det var en otursam timme, men vet ni vad?
det bekom mig inte så där jätte mycket, 'cause I'm happy =)

beklagade mig lite till carro, sen så gick de över

det åskar ute...gud va skönt! nu kanske huvudvärken jag haft i typ 3 dagar släpper....

lever för övrigt i ett kaos...bestående av kläder överallt, och flyttkartonger... usch, finns det ett slut på det här?

Kommentarer
Postat av: Carro

jag är allt bra jag! ;P

2009-08-12 @ 22:24:23
URL: http://camiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0