Söndags ångest?!

jag var nyss och rev i tapeten, mest för att kolla om den var lätt att lossa på (japp,det var den)
så nu har vi ju inget val längre, nu måste det tapetseras om i vardagsrummet...
Ja, vi har tänkt det hela tiden, men iaf...

Har lagt in tvätt i tvättmasiken för första gången...tjoho, första gången jag tyckt att det var lite roligt iaf =P
efter mycket bråk med vatten in och hittat strömbrytaren så gick det nog hoppas vi, bra!

Sitter och kollar ut genom ena kökfönstret, och konsterar fenomenem det regnar på ena sidan huset, men inte på andra...tycker det är så häftigt! (är det bara jag?!!)

Tänkte ta mig för att plocka in frökens kläder i garderoben och försöka få någon ordning på handdukar och sängkläder och sånt nu...tjipp tjipp =P

fick reda på att jag inte ska jobba förän på tisdag, så i morgon blir det inhandling av tapeter och sånt...

just ja, ska leta fram Ikea katalogen i någon av lådorna oxå, vi tänkte göra ett besök där på lördag (hur ska jag stå ut med det?? en LÖRDAG på IKEA?!!) Men, efter att ha varit runt i hela stan igår ungefär och letat efter fungerande hyllstystem till våra icke normmässiga garderoben så, har vi nu inte så mycket till val längre...
och då kan vi ju passa på att handla annat oxå... 

Är ensam nu, älskling (sambo? fästman? vad heter det nu??) har åkt till...Ramundberget? =(
nej...fixa var det..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0