So much to say...

eller så försöker jag FORTFARANDE hitta på ursäkter för att INTE packa ner mina saker...
Vad tror du?

Vet ni någon som har lite för mycket hull?
Tussilago!!
Hon är nästan lika stor som Malin och Robins katter
undra vems anlag dom bär på egentligen... Ztisse är ju inte speciellt stor, och inte Spader heller när allt kommer till kritan, eller

Hon var inte innan Kexet kom in i bilden iaf, nu mera hetsäter hon ju
shit, jag har en bulimiker till katt, finns det behandlingar för dom också?
tror ni man kan ringa till Maria-kliniken och fråga om hon kan få komma in för behandling??

eller tror ni att man får till svar
"sluta slösa bort vår tid med så otroligt dumdristiga frågor, det är väl bara att ge katten mindre portioner mat!!
Men Han den lilla då? hur ska han kunna få i sig den mängd mat han behöver om hon är där och puttar bort honom om det inte finns mat framme hela tiden...Dagens I-landsproblem


nej, om jag skulle ta och åstadkomma nått som liknar en bäddad säng kanske??
För det som inte har blivit gjort idag, lär ju göras i morgon... shit, de e för sjutton dags på fredag, det är snart fredag vet ni det?? (frågan är väl om jag är medveten om det...)


Kommentarer
Postat av: Malin

Vi har samma i-landsproblem hemma. Hur ska Bamsen få i sig tillräckligt med mat om Båtis sopar i sig allt? Det är svårt att ransonera när stackars Bamsen svälter. ;)

2009-08-28 @ 08:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0