Rv 70

Varit en mycket givande kväll... det har aldrig tagit så långt tid att ta sig från Brovallen motorstadio till Dagab borlänge, men vet ni vad?

Det var givande, inte bara för att jag hade tid att studerar min älskade (???) rv 70 i detalj (ska för övrigt åka den IGEN om 7 timmar, sängen kanske?) utan för att jag inte hade något annat val än att umgås med mig själv

Hade nämligen inte nått batteri nästan, och de lilla jag hade fick ja ju lov att spara i fall hela Kardanen lossnade och jag blev stående...

Jag och Jag kom iaf fall fram till en hel del sanningar, vi hade en massa att diskutera fram och tillbaka och har nu kommit fram till resultat, nu ska det väl bara verkställas.... ska ta tag med ett av det i morgon och resten får vi helt enkelt vänta på och se

(nu står kärring-jäkeln som förföljer en av mina grannar utanför och halv gömmer sig (tror hon) bakom björken och pratar högt vitt och brett med någon i telefonen....smart bruden smart)

Anyway... nu har jag tappat min tråd, att hon alltid ska förstöra när jag ska ha en lång utläggning om nått

Hittade R. Starks tidrapportsbok i SGXen, strök över ´Stark och skrev Svag istället... fast nej det gjorde jag inte, nu ljög jag igen, jag skrev Svag bakom Stark, tyckte det var jätte roligt.... men det kanske bara är jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0