Ruskigt jobbigt

Tommy kallar mig Frugan numer...vet inte om jag godkänner det, men jag tror att han mest gör det just av den anledningen, han vet att jag ogillar det! Så jag får väl finna mig i det, som han får finna sig i att jag kittlar honom i tid och otid =)
Läste här för inte allt för länge sen att par som kan retas med varandra, lever i en sundare relation än par som lever i en relation där den ena blir sur när den andras retas...Så, jag antar att det är ett tecken på att vi har det bra...

För det har vi, oförskämt bra tror jag...eller underbart bra

Jag vet inte, men det känns som (och jag hoppas att det är så) att vi är ett sånt där ruskigt jobbigt par... ni vet, ett sånt där par där det faktiskt inte kan gå miste på att dom är lyckliga? Ett sånt där par som är ruskigt jobbigt att se en regnig söndag eftermiddag när man känner sig ensam och övergiven... tror mig, jag vet hur dom ser ut, jag har sett dom i de där stunderna, och just nu känns det som jag lever på den andra sidan gränsen som går mellan =)

haha...han bad om ursäkt för att han fick ett utbrott när vi var och lastade idag =P
- förlåt för att jag blev sur, men det var inte på dig... Förlåt

...som att jag för en minut ens trodde att han var sur på mig, som om jag ens för en sekund tog åt mig av att han kastade saker omkring sig (plankor och grejer)?!
Jag lärde mig i en tidig ålder att stänga av sånt och det skrämmer mig, hell...det skrämde mig ju inte ens när han kastade glaset så att Tven gick sönder!

Han är så underbar!! =)

Nej, om jag skulle göra ett besök i VÅRAN säng (kapp, den går inte under betäckningen "Min Säng" längre, har lärt mig att bor man ihop och ska gifta sig om få se...3 ½ månad så är det dags att dela med sig!!) och få några timmars sömn innan det är det tags att ta den Pimpade trailen och bege sig till Säffle?! =)

I'm going trucking, hell yeah!

Kommentarer
Postat av: Sofia

jaså så det blev ett vinterbröllop..=)..

hoppas att det går bra i huset.=)

2009-09-01 @ 09:14:14
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/
Postat av: Carro

ERAN säng??? OMG!!! Grattis Tommy! ;D

2009-09-04 @ 22:00:25
URL: http://camiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0