Nyklippt

Idag ni...har det hänt grejer!
Har klippt håret, till att börja med...sen har jag pratat med Pekka, och där kunde man inte längre garatera jobb...
så efter ett samtal med Älskling beslutatde jag mig för något jag har tänkt på ett tag

Jag ringde Till Håkan och frågade om Volovon fortfarande stod utan chaufför, vilket den gjorde... reslutat?
Ungefär att från och med i Höst jobbar både jag och Tommy och Allfrakt!

Jag är totalt livrädd, men samtidigt lättad
KOnstig känlsa det här

Försökte få tag på carro nyss, men hon behagade inte svara, ska väl slänga på min promenad kläderna och åka förbi Farmor, och se om jag har någon bättre lycka senare =)

förrsten, ja Tomas och har otroligt mycket tankar i mitt huvud, därför är jag lastbilschaufför, jag får tid för mig själv och mina tankar!

Välkommen Hit Pimmen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0