My fairytale



Bild från igår

ibland, är jag lite rädd för att vakna ut min för tillfället pågående saga
men, samtidigt så tänker jag
"varför skulle de inte kunna få vara så här för mig med?"

jag är så otroligt kär i honom´

vet ni vad?

Till alla er som har era tvivel
(japp, jag vet av att ni har dom, jag känner dom, men jag skiter faktiskt i vad ni tycker)

När han känner sig avslappand,
så har han faktiskt lika många "hyss" för sig som jag
just då, om ni någon gång skulle se det

så skulle ni förstå

Spontaniteten som infinner sig när båda två inte känner sig stressade över nått
then we think alike




Kommentarer
Postat av: Mimmi

Åh vad ni är fina :) såå glad att du är lycklig :)

2009-08-10 @ 10:44:00
Postat av: Mams

...är också glad att du / Ni är lyckliga. Puss o kram

2009-08-10 @ 11:08:25
Postat av: Anonym

jag har inga tvivel alls! puss på dej sötgröt

2009-08-12 @ 22:25:47
URL: http://camiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0