Mitt kaos

Här råder totalt kaos... på alla ställen utom den stora garderoben, för där finns

* Stallkläder
* Två resväskor
* Ett bord (som tommy ska bära ner till caddyn när han kommer hem)
* En sadel + stigbyglar


Min städfilosofi, flytta kaoset från ena rummet till det andra tills du måste ta i tu med det
Tyvärr har jag kommit den rådande punkt när jag måste ta tag i kaoset

Dagens fråga
kläderna ner i säckar, eller i IKEA-kassar?
tror på det senare

så slipper man fundera över om man slängde rätt säck ;-)

Förresten...har bara två dagar kvar på GB nu, hurra =)
sen ska jag ligga i en solstol med en bok i handen och lapa sol i en vecka
möjligtvis lägga ifrån mig boken för att underhålla Tommy i 5 min
men troligtvis inte... hihi

han har ju redan haft semester, han får sysselsätta sig själv

Saker vi inte ska göra under v. 34

- handla för att kunna laga mat
- svara i telefoner gällande jobbreleterande saker
- Städa
- Bädda sängen (<---- LYX!!!!)
- Inte laga mat
- Tja, låt oss vara riktigt järva, inte göra några saker som hör vardagslivet här hemma till =)

Är du avundsjuk Sofia?? =P


Kommentarer
Postat av: Tomas

ja jag e avis, men jag ska hälsa från tomas..

- kom ihåg att du ska köra norge när du kommer hem..=)

2009-08-11 @ 20:19:04
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0