Ledigt


Gud va skönt.... !
förutom det faktum att det betyder att det är dags att ta tag i det här...

Är det inte dgas att börja packa kanske? eftersom om 1 ½ vecka åker vi tilll Kreta och sen är de liksom dags...
och jag har en känsla av att om inte jag börjar packa ner mitt hem, så kommer inte älskling packa ner sitt heller
han har ju en tendes att vara seg i starten!

Tänkte börja med vardagsrummet, där är det inte så HISKELIGT mycket saker som ska ner, och så här i början är det ju skönt att se resultat!
och sen gå över till min fasa.... den stora garderoben!

usch, jag blir trött bara av att tänkt på den, ska åka och inhandla sopsäckar först i vilket fall som helst
här ska det INTE flyttas med något som helst onödigt...

som de stora Rosa fluffiga djuret, som jag vann på Liseberg för några år sen när jag skulle bevisa att " det är inte så j'la svårt, det är du som inte kan" för R. =) uppenbarligen så hade jag rätt och han fel... men de var ju inget nytt riktigt!
hur som helst, jag har en svag aning om att det ligger längst in någonstanns där, med en massa andra saker som jag har sparat för att kanske en dag så vill jag använda det igen

Ska vi slå vad om hur mycket saker man kan samla på sig på 2 år i en tvåa?!

ska gå igenom duschen nu så jag kanske vaknar till liv
ja jag jobbade i natt...och i går på dagen, fick ihop få se... 17 timmar (och 15 timmar i måndags) så jag behöver den här dagen hemma!  (förlåt älskling, jag vet att du jobbar mer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0