Jamie Oliver

Är det bara jag som stör mig på honom?

- Look at this, BEEEAUTIFUL!
- Just like that, Lovley
- And then...Here we go

Hela tiden...samma ord och meningar
därför brukar jag stänga av tven när det blir jamie Oliver, men inte idag

Min stackars skoda har blivit demolerad av en tant på ovanbroparkeringen... *morr*
kunde hon inte ha tagit någon annans bil?
Jag hade ju redan en dålig dag...eller ja, dåligt och dålig
men jo..typ

Min motivation till att packa ner mina saker försvann ganska helt efter samtalet med Tommy idag =(
Men men...de kanske kommer tillbaka strax?

Har varit på Kupolen med mams för att muntra upp mig lite (okej..ja för att rymma från min lägenhet, eftersom det inte är så där super kul där direkt, men 2 ggr på en vecka! är det rekord måntro??)
Fick bevis för min teori om att köper man kvalitéts kläder så är man inte lika stor som man blir att tro när man provar kläder på typ HM och Vero Moda! 
Det var ju iofs kul...synd bara att jackan/kappan skulle vara så jäkla dyr, men smakar det så kostar det

och ja, jag har haft min höst/vårjacka i minst 5 år nu, så jag tror jag får köpa en ny
Borde jag inte det?

Den är ju så fiiiiin!! =)

Ska akta mig för vad jag skriver i fortsättningen, min mor sa att hon skrev ut det mesta av det som skrivs här, och att hon skulle använda det i sitt tal när vi gifter oss....*gassch*
är det verkligen att jag ska få äta upp allt jag skriver?

hmmz....ja de är det nog vid närmare eftertanke =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0