Jag vill inte ha lila-kryddburkar i mitt skåp

jag vill gärna tro att jag inte lider av konstiga tvångstankar...men

nu ska ni få se (och bestämma om det är dags för mig att göra ett besök å psyket)
jag tål inte Ica-kryddor... för att dom är lila i designen (burkarna alltså)

hur stört är inte det?

För några veckor sen stuntade jag i att köpa vitpeppar för det var endast icas vitpeppar som fanns kvar
och nu när jag lagar mat så vägrar jag använda cayenne-pepparen i tommys skåp för den är från Ica

hur kan man ha lila design? den passar ju inte in bland kockens kryddor (gröna) och santa Marias (mörk blå)
ja, jag vet att jag inte är riktigt frisk, men de är väl sånna här egenheter som skiljer oss alla från mägnden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0