Han tryckte på knappen.....

..och nu är det han som får rida ut stormen

för så fungerar världen, sätter du igång något får du vara med att plocka ihop det sen oxå
Det är hemskt att se sig själv gå sönder så där

tänk att det bara behövs att "rätt person ska råka säga fel sak" för att allt gammalt ska komma tillbaka över en
Den där känslan som fanns där som tonåring, av att aldrig duga, att inte riktigt passa in,, den ligger inte så långt bort som jag trodde...

sen vet jag oxå att han inte menade det, men jag kan för mitt liv inte förstå hur han kunde göra så

Men som sagt,
If you push the bottom you got to pay the price

Men vet ni vad?
I morse i spegeln i Hallen, såg jag henne... hon jag har lärt mig att älska
och ungefär hela världen stannade upp (nej det gjorde den inte...för det vara bara jag och min hallspegel och Kexet där, men låt oss låtsas ett öonblick) och drog efter andan...

Och jag insåg återigen att alla dom där blickarna jag fick av er i skolan, när ni försökte se ner på mig, inte var något annat än rädsla, jag har nått som ni aldrig kan få och idag känns det så skönt att veta

tänk om någon hade berätta allt man vet idag då?!

Kommentarer
Postat av: Carro

good for you honey! you are wonderful!

önskar att jag kunde hitta samma känsla i mej själv...

2009-08-08 @ 09:16:22
URL: http://camiro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0