För jag har slutat på Gb..för jag har

För jag har slutat på GB för jag har slutat på GB för har slutat på GGGGGBBBB..

eller nått =)

kändes skönt att lämna ifrån sig telefon och nycklar och åka hem
riktigt skönt....

å i morgon ska vi åka till Kreta, och ikväll är det grillning hos mams
och jag har inte packat en pinal, och om 1 och 45 minuter ska jag vara på Ica och lossa XKW,
och sitter med en ansiktsmask i ansiktet, och...proplösning i alla avlopp

ja, nej jag har som vanligt ett pågående kaos som jag borde ha gjort någonting åt för länge länge sen
men, hade jag gjort det hade det inte stämt in på min person, och de hade ju inte gått för sig =)

så ni som kanske oroade er, jag är kvar här... de gamla vanliga något virriga och glömska nötskal =)
no worrys, det löser sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0