Det bruna tegelhuset

Jag bor här nu mer, i den bruna tegelhuset
eller det är inte bara jag som bor här, VI bor här

Och V innefattar Mig, Tommy, Fröken Fräken på dela tid och 3 katter
(Tror ni vi bli populära bland grannarna?)

Hur gick det här till?
Tänk vad ett julbord kan ställa till med!

Förresten, tänk om jag har en släng av svininfluensan?
eller så är det bara en helt vanlig förkylning... med snor som sitter fast i bihålorna och gör att det trycket i huvudet är gigantiskt och har varit i ca 2 veckor nu

Hela helgen har varit en pers, usch, jag tror inte att jag skulle önska min värsta Fiende det...
Började fredag morgon i rund slängar halv 5 när lilla fröken vaknade och tyckte det var för mörkt i rummet, men hon ville inte heller somna om, resultat, gled väl in och ut ur sömnen de närmast 2 timmarna tills det var dags att faktiskt gå upp... Hade då samlat på mig en riktig huvudvärk, + nerovisitet inför allting

nervositeten släpte, det gjorde aldrig huvudvärken, och så flytt på det... på eftermiddagen fungerade INTE min hjärna nått vidare, tur att Vea var här och styrde upp saker!

Vi har kommit fram till att vi ska lägga in nytt golv i hall och lök, i hallen för att det är fult, och i köket för att det är otroligt jobbigt golv, en väldigt mjuk ljus matta...allting sjunker ner och ja...det är jobbigt helt enkelt!

Ska ta och gå en sväng med Miran (som bor här tillfälligt) och sen åka och handla mat..

(förresten...vi är inte osams än, inte de mista liknelse till bråk på 3 veckor, vad har hänt??)
  (om vi bortser för det lilla tjafset om hur varmt vi ska ha golvet i badrummet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0