Dagens Miss..

var ner i tvättstugan (japp...jag har en alldeles egen sån numer!!) och hängde tvätt och skulle lägga in lite handdukar och min microfiber (vad det nu heter för nått) i tvättmasiken, för den är i behov av tvätt, sätter på tvättmaskinen och tycker den låter väldigt konstigt och inser mitt misstag...

Vattnet är ju avstängt eftersom dom håller på att byta rör ute på vägen!!
tur att jag inte gick därifrån utan stannade tills jag såg att den inte fungerade som den skulle...

Carro är på väg hit, hon ska räkna ut hur mycket tapeter som behövs, Thank god for that! =) för jag är totaltvärdelös på det, helt lost... (Men fråga mig gärna hur man ska stuva grejer i ett utrymme för att få plats med så mycket som möjligt så ska jag svara!!)

Förrsten, är det bara jag som tycker att IKEAs hemsida är jobbig? Den är bra om man vet exakt vad det är man letar efter, men om man vet vad man vill ha men inte vad det heter hos dem, då är man ganska körd!

Har tagit hit Kexipexi och Tussis (Spader är kvar hemma hos mams pga 1. hon ville inte komma in när mamma skulle åka hit 2. Det är nog bra för Tussis att hon får "Bo in huset" först) Tror dom trivs som fisken i vattnet på alla den här ytan att springa på...tror dock att Kexet kommer att bege sig upp för spaljén vid trappen snart, han ser väldigt sugen ut på det...

ÅÅh...ni skulle ha sett hus nöjs Tussie blev när hon hittade "sin" fotölj i källaren och sin filt på golvet neranför våran säng, där mös hon hela natten =) så de var ju bra!!

Vet ni vad jag insåg? en början på Tuna-rundan ligger ju bara 150 m bort typ! Snacka om att ha fått ett fin fint motionsspår!!

Kommentarer
Postat av: Tomas

Hejsan hallåe!

Jahaja, du har en egen tvättstuga numer?

Har ni hunnit komma till rätta i huset nu då? så man kan komma upp o hälsa på menar ja... :)



ha de!

2009-08-31 @ 15:54:12
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0