Dag... ??

What ever...kanske 5? kan det vara så?

tisdag 1 onsdag 2 torsdag 3 f fredag 4, ja stämmer...dag 5 lördag

Tommy håller på att bygga om bordet ute i garaget, jag slipar och målar han bygger
fin uppdelning va?

Just nu har jag mat paus, eller ja..jag lagar maten så kan vi ha mat paus sen....

igår må jag säga var faktiskt en riktig jobbig dag, den hade goda förutsättningar, men den blev ganska förstöd mitt på dagen... jag i princip bara grät och grät, och jag vet att det inte var hans mening, men om han någon gång kanske kunde tänka på anledningarna som ligger bakom så kanske vi skulle ha sluppigt det?

sen är det klart, hur skulle han veta att jag skulle reagera så där strakt på det? Jag visste ju inte om det själv
men uppenbarligen så ligger dom där känslorna så långt under ytan som jag trodde, utan de behövdes bara att "rätt person skulle trycka på dom rätta knapparna"

I thought I had forgiven them long ago, but how could I foreget...

Anyway, har bättre saker att oroa mig för just nu....tänk om?
shit...what to do then?!!



Kommentarer
Postat av: Carro

sluta va i gränges nu så man får se dej...miss you damnit! är det vad jag tror du oroar dej över?

2009-08-02 @ 00:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0