Anställningsbevis

Flest sånna vid årslutet vinner

tror jag leder, har 6 st nu och fler lär de blir...får ju ett nytt varje månad av PE
=/

skulle vilja ha ett som sträckte sig lite längre!

tjeaop....har packat 5 kartonger, sagt upp mitt elavtal, tecknat ett på huset från m. 28 agusti, kollat upp försäkringar och sånt tjafs, känner mig lite produktiv iaf

lite besviken på att älskling inte kommer hem i natt, han verkade blir kvar i Vemdalen när jag pratade med honom tidiagre idag, men de e ju skönt för honom att han får sova en hel natt iaf =) så inget ont som inte har nått gott med sig
(...och jag slipper ju ha med honom att göra i morgon när han är sur stessad och grinig för att hinna till dagis kl 14, å DET är skönt...men de behöver ni ju inte skvallara om!)

men jag saknar att vakna bredvid honom

Definationen på kärlek ; Att alltid vilja vakna bredvid personen ifråga

promenad med Barro Carro

JAAA !!!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tjoho nu har jag hittat hit..skojigt

2009-08-06 @ 09:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0