Ångest

Sitter i köket och har ångest över allting... som har med att packa ner saker i kartonger att göra vill säga
i övrigt är det ingen ångest inom synhåll vad jag vet

Jag vet inte hur jag ska organisera upp det här för att det ska bli bra

har väl packat ner halva köket, är i princip bara saker som behövs dom närmsta veckorna för att överleva kvar
dvs kastruller och ett par tre tallrikar och sånt...

Har en ganska tung kartong med höganäs porslin bakom ryggen, den som tappar den, den blir skyldig många pengar!

Mitt vardags rum är oxå i princip nerpackat...
Mams kom förbi med Caddy nyss iaf, så att jag kan göra av saker som ska slängas någonstans
Någon som är sugen på en trasig fläkt och ett trasigt databord? hojta till i så fall innan onsdag kväll, för då går lasset till tippen

Jag mår dåligt när jag inte kan utarbeta en bra plan för att effektivisera mitt arbete, det är därför jag gillar att köra den tur jag gör på Gb, den har jag anpassat så man i princip är så effektiv som det bara går hela tiden..varvat stora och små ställen om varnadra i en lysnade kompott så man inte riktigt hinner känna "åååh vad drygt det här är"

Anyway, någon som känner för att hjälpa till och åtminstone lägga upp förslag på hur det här ska gå till?

Sen kan vi ju lägga till den lilla ångesten som finns inför själva flytten, med tanke på att ALLA (känner er skyldiga) åker bort den helgen känns det som... Jag struntar ju i Mantorp, kan inte ni oxå göra det...Snälla???


Kommentarer
Postat av: Mams

Ledsen....inte ens jag törs föreslå det....men det kommer ju en ny helg en vecka senare...och en del vardagskvällar också kanske...

2009-08-11 @ 09:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0