Vår...

Våren har kommit så sjukt långt...på vissa ställen... dom ställen som har varit i solen vill säga, trädet till höger om min balkong är grönt, det till vänster har knappt knoppar

                en aning skillnad kanske??         


När våren kommit så här långt, då tycker även jag att den är underbar =)
vilket jag även tycker min älskling är...hihi, kan inte sägas nog många gånger

förresten...så får jag min bil i morgon =P
de ska bli skönt...vi är liksom kompisar

dags att hoppa i duschen så man kan somna till tven sen


Oh I've never listened to
preachers or reverends
Or the likes of it
And I haven't said prayers much
And I've dont been to church
Not since I was a kid
I have never believed, No

But now I've started to worry,
Im all shaky and shivery
I am so insecure
'Couse this time it's mad love
It's a crazy and true love
And I need to be sure
Maybe I could believe, Yeah
Maybe I could believe, Yeah

If I could please God,
Now that I found Him
Can I keep Him?
I'll be your sweetest child,
I'll quit all the lying
And decieving
You know I wouldn't survive
The loss or the pain
So please don't break
This Girl again

I hold Him so tightly
Oh please God almighty
If you really exist
Please make Him stay
Don't let him drift away
Oh please
Don't call back your bliss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0