ensam hemma en fredag kväll....

känner mig en aning...jag vet inte, till freds tror jag, här i min ensamhet... Misstolka inte det här nu, det är klart jag saknar honom, men det är faktiskt riktigt skönt att ha en mysig hemma kväll själv...med god ost, vitlöksbröd ett glas vin och en helt okej film på tv...

Har inte varit själv en kväll så här på snart 4 månader (går tiden verkligen så fort??) och det är som sagt faktiskt lite skönt... but still, ja jag saknar honom =) like crazy

vi ska ha "romantiskr hemma dejt" i morgon...det vill säga äta fin mat å somna i soffa till en film sen =P

ska även köra Ica först...sandviken å gävle...harLurat med mig Ronnie, hihi...slippa dra alla burar själv, känner mig ganska nöjd!

                                                   
                                                            kvällens meny

                                   
gårdagens lastning                                                  lovers meeting


sov dags kanske?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0