Tomorrow...

har gjort en cheesecake... som ska bjudas på i morgon ;-)


tomorrow to morrow... appropå, har letat efter en låt med Marit Bergman hur länge som helst... Den heter just Tomorrow bara, men jag hittar den inte! Har letat i flera år faktiskt...den är så sjukt bra, och jag fattar inte varför jag liksom inte får tag på den.... har "hittat" den men får liksom inte hem den...å inte finns den på henne hemsida heller =(

i am so aware about my weeknesses
i admit that i dont always tell the truth
and i have done so many many stupid things
theres so many parts of me could be improved

and i've seen her on TV
the perfect girl that i could be
there's so many things i'm gonna do and say
but it can wait until tomorrow

tomorrow i'm not scared
tomorrow i'll be someone else
another girl i swear
wait until tomorrow
tomorrow's without fear
tomorrow i'll be happier
tomorrow i'll be there

and i have had a lot of opportunities
but somehow they all seem to slip my hand
and i guess i didn't see all possibilities
but i'm sure that i will get another chance

and i've said a million times
that someday soon i'll speak my mind
it will happen very soon but not today
i guess i'll wait until tomorrow

tomorrow i'm not scared
tomorrow i'll be someone else
another girl i swear
wait until tomorrow
tomorrow's without fear
tomorrow i'll be happier
tomorrow i'll be there

so many mountains left to climb
so many treasures left to find
i should wake me up but i believe in faith



den är så fin...jaja, får väl skylla mig själv som har sönder alternativt tappar bort enda skivan jag hade den på... om inte pappas gamla dator hade craschat där så hade den nog varit med på bra många mer skivor...  Hur gammal var jag? 17 kanske? Eller 16...hmmz.. hur som helst, lyssnade på den jämt, bästa minnena är när jag gick i genom "fårens hage" och letade efter Spender, Tur att hon kom när man kom tillräckligt nära för att hon skulle höra att man ropade...(borde ha varit 16 eftersom åren efter så stod hon hos Gun-britt på sommarn)

Förresten Carro, har rannsakat mitt minne, och kan verkligen inte påminna mig om att jag har "lämnat henne" kvar någonstanns för att hon inte kom när jag ropade... Jag vet att jag blivit så förbannad på Cheeran när hon vägrade att låta sig fångas så jag lämnade henne kvar, men inte Spender...hmmz... konstigt =/

Är du verkligen säker på att det var Spender som blev kvar??

man kanske ska ta å ha en såndär igen?? Fast är det lika roligt fortfarande? Eller är det bara tanken på det som är det?


Kommentarer
Postat av: Carro

jag är helt säker...vi skulle göra nåt och du skulle rida, sen ringde du å va så jävla förbannad för att hon inte kom, så du sket i å rida.. ;)

2009-05-16 @ 13:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0