Renoverings kaos i röbäck...

Ligger å pratar med with him i telefon när någon klampar in genom dörren... snickarna som renoverar...
tur att jag hade vaknat annarsahde jag blivit livrädd...

fast det är bara en... men liv för han, så de skriker om det!
elle rså har jag huvudvärk bara som inte gör det bättre?

kanske det kanske

hihi..vet ni vad? vi ska ha hångelpaus här i umeå när mister mister behagar ta sig upp =) härligt va?
nu blev jag glad... förhoppningsvis han med..

han behöver ju ha en 45 till för att kunna utnyttja sina 10 timmar, så varför inte ta dom här där jag är?
och bara för att jag får åka kl 15.00 betyder ju inte det att jag måste, jag kan faktiskt vänta till 15.30
finns ingen som kan tvinga min...tror jag? eller?

bara för det får jag väl någon ful lossning eller lastning på vägen ner som måste passa in tidsmässigt...skulle inte förvåna mig ett j'la dugg faktiskt


Jag och Rickard (som jobbar åt lundgrens) brukar små tjafsa om hur långt det är till umeå, jag hävdar 58,5 han hävdar 61... nollställde återigen trippen igår kväll, tog bild på det å skickade till honom å sa att jag gjort det...

sen nu när jag kom upp tog jag återigen kort på trippmätaren som visade 58,6... lade in bilden i datorn och gjorde ett wordsdokument där rubriken var "hur långt är det till umeå?" infogade bilden och satte mitt färdskrivar blad bredvid skärmen som bevis =P

                                   
                   Beviset


                           
                                  the high coast bridge by night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0