Nojjig...

...pratade med Max för ett tag sen, han lät skit sur, undra om jag smutsat ner hans bil utan att vara medveten om det?! (orolig för det... eftersom jag inte är lika putsig av mig kanske jag missade någon fläck? när jag kollade över den igår... och  tog bort damm å sånt...)

Så ja jag är lite rädd att få en utskällning för någonting jag inte är medveten om... eller tänk om jag bakat sönder någonting? (vad skulle det vara... ett bakljus på släpet kanske? fast det borde jag väl ha sett, eller? har jag missat det)

usch..är väldigt nojjig över det... hoppas dock på att det inte är mig han är sur på!

han kanske bara har en dålig dag....  hoppas som sagt på det...

Ska till Ume i natt igen ialla fall...roligt värre =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0