make my point....

nr. 1 Jag tänker inte be om ursäkt för saker som faktiskt är sanna, det är helt min fulla rätt att uttrycka min åsikt på MIN blogg. Och har du ett problem med det, så ta det i så fall med mig och inte med någon annan...

nr.2 Det är ett sant fakta att det var kattsand i toalettet, och jag har inte kastat dit den, och jag är väldigt säker på att det inte var Tommy som gjorde det. Alltså åter står bara en person... Personligen tycker jag inte att det ett dugg konstigt att hon ville se vad som hände, inga konstigheter där

nr.3 jag har inte ett problem med Lilla fröken i sig, hon är super gullig och inte allt för svårhanterlig, jag har ett problem med att Han inte meddelar ändringarna i planeringen till mig, det är där skon klämmer. Eller har klämt, vi får ju hoppas att han blir bättre på det

nr.4 Om min katt skriker och man hör hur hon i princip klättrar på väggarna och när jag kommer upp springer och gömmer sig i en garderob och ligger och darrar, då kan jag bara anta att någon faktiskt varit elak mot henne, och om det bara har varit en person i närheten, då är väl saken ganska klar?

nr.5 Att ett barn som inte är uppvuxen med djur (efter vad jag har förstått, rätta mig om jag har fel) är små elak mot djur, tycker jag inte heller är ett dugg konstigt. Hur ska hon veta hur hon ska bete sig? Hur ska hon egentligen veta vad som är okej eller inte? Men...läs noga nu, det förändrar inte det faktum att under resan gång innan det lär sig hur, faktiskt är elak mot djuren.

nr.6 vill bara återigen poängtera att det är MIN blogg, och det är mina åsikter tankar och funderingar som kommer fram, och som sagt... har du ett problem med det, ta det med mig i så fall, och man snackar inte skit om man står för det man säger....


Ska göra sista vändan till ume på söndag =(
sen väntar bara tråkig frysbilsdistrubition med en jävla massa plock i 4 månader!

Kommentarer
Postat av: Sofia

vem e det som har gnällt nudå??

får man inte äns skriva vad man vill längre?? =p

2009-04-14 @ 15:03:47
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0