lycklig...

Idag är jag lycklig... fast det var jag igår med, (inte när jag förlorade bowlingen iofs... jag kom sist, det har ALDRIG hänt förut, till å med morsan var bättre..hur gick det till?????) och i fredags...

faktiskt, om man bortser från vissa saker så börjar jag tro att det börjar gå över för den här gången, och det vore skönt =)

Haha...vi fönster shoppade hus igår på nätet =P det var skoj...eller vänta, Tommy fönster shoppade hus på nätet å jag snackade skit med Luvan i telefon...
Vi kom i alla fall fram till att om vi skulle bygga ett hus från fiskarheden skulle det bli Doppingen, för gud vet att man måste ha en övervåning, så "man hör om någonting som inte bör hända händer...."
lite oense om golvvärme i hela huset vara eller icke vara, vad är de för mening med att ha golvvärme i hela huset, då känner man ju inte lyxen av att ha det...=P  fast å andra sidan, ska det vara så kanske de ska...

och kattlucka i grovkökdörren....

- Du fattar väl att man inte kan såga sönder en dörr för 7 000 kr?
- Det är klart man kan...
- iofs...kan ju ta en av alla dom dörrarna som står i garaget...

- Och ett högt vitt staket så att hunden kan gå löst i trädgården
- Vänta nu här, vad håller du på med?
- Vadå? Dricker vatten?!
- Smyger in en hund i bilden bara så där...

Vi hade en annan diskussion igår, den var oxå ganska givande... tror till på köpet att med mitt agrument idag att jag "vann"...om man nu kan vinna den diskussionen...

är du nyfiken nu på vad den var om?  Fråga berättar mer än gärna för folk som jag känner, men det är inte en diskussion som ska skriva ut här...



 Jag vet någon som älskar att jag har kläder på golvet =)


                                                                                   
                                                                                              Kärlek


Kommentarer
Postat av: Sofia

har du haft diskussionen om en till katt än då.. =).. jag menar om du ville ha en katt från min slyna.. =)..

kram sofia

2009-04-21 @ 09:33:11
URL: http://vallenfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0