Kär i en Tusenfoting...

Tänkte skriva ett inlägg om hur otroligt roande jag finner det med föräldrar som höjer sina barn till skyarna ocg tycker att barnen aldrig gör någonting dumt och hur duktiga föräldrarna själva tycker att dom är...och även om folk som som åsikter om saker dom i självaverket inte vet någonting som helst om...

men eftersom det kan misstolkas av vissa personer så är det nog bäst att låta bli...om inte annat så för Tommy skull =)

har lilla fönstret ut mot balkongen öppet...de började blåsa så mycket så de blev för kallt att ha dörren öppen...så nu sitter katterna där ute...eller sitter är ju en lätt överdrift, jagar flugor...haha

Men efter att Spader fastnade i hönsnätet förra sommarn så låter åtminstone hon bli att klättra i nätet...hoppas jag


Det var en man från hoting
som blev kär i en tusenfoting
när han mötte brudens bror
snodde han 2000 par skor
så nu sitter han inför skoting

Att
vissa saker kan vara så roliga.... jag skrattade så mycket att jag trodde ett tag att ja skulle få lov att stanna för att inte sätta UUM med tillhörande släp i diket i torsdags natt åt det där =)

Fick med mig Ronnie igår på Ica vändan, han var riktigt duktig, förstår inte vad uppkörningsledarna tjafsar om!
Glömde dock sidobryggan på ica maxi sandviken...det var inte populärt....men men, jaja..
man kan inte begär allt från någon som bara gjort det en gång förut!




Kommentarer
Postat av: Mams

tusenfoting....precis i din smak - det förstår jag - Kul

2009-04-06 @ 11:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0