Gör ni inget annat än äter glass?

typ...700-800 kolli, gör ni inget än äter glass människor?!!
det är bara April!

tur att vi var två...jag hade personligen varit väldigt irriterad å förbannad på världen om jag gjort det där själv
och totalt död när jag kom hem...fast det har jag ju varit, blev bättre efter mat =)

om jag kommer hem i tid så ska jag ta tag i min lägenhet, diska å greja lite

hoppas på fint väder till helgen igen då =)
mycket mysigare att strosa runt på marknaden i rättvik då...

haha

fick blommor av Tommy i dag... på sms, eller ja, de var en bild på några Tussilagos, men han bemödade sig att ta kort och skicka iväg det
sen lovade han att om han såg Hägg som slagit ut någonstanns på vägen skulle han ta kort på det å skicka till mig (för att allting ser så mycket ljusare ut efter att häggen slagit ut)  han är på väg till Båstad förresten om ni nu undrar

bygga forsgrenshus...2 familjershus, med en massa väggar...trodde han skulle bli klar på onsdag eftermiddag någon gång kanske.... om han hade tur

det är så konstigt att det är mycket lättare när man vet att han kommer vara borta hela veckan, än det där när man tror att kanske kanske så kommer han hem ikväll, det är som att sitta med godis framför en unge men sen dra ifrån den det precis när det ska ta en tugga =/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0