glömde ju..

att berätta att jag pratade med pappa B. idag... han å tony stod på Maserplan när jag kom hem från Gävle..

står å pratar ett tag sen flinar pappa B. till och säger

-Har du hittat en sko till?
- Va? Ja, nej inte den som jag tappade
- haha, jag hörde av en Dhl chaufför att det var en Kvinnlig Lundgrens Chaufför som hade tappat sin sko och gick runt med en hanske på foten nere på Coop Bro, och släpet hade hon ställti vägen oxå... Och då sa jag att det Varra juh Calles dotter, och då sa Han "alltså ja nej, det stod lite olämpligt till, men inte i vägen man kom ju in...så det var inga problem alls"

Fattar inte riktigt varför folk "fjäskar" för papsen... Men uppenbarligen är det ju lite "status att vara hans dotter" i den här branchen.. 

När ryktet började gå om mig å Tommy fick han ju höra "jaså du, du har kommit upp dig och blivit Calles måg"

Kommentarer
Postat av: Sara~Candis

Sv. Half Baked finns fortfarande och det var en "nyhet" förra året. Men på graveyard på internet står det 2003 på den?!



Ingen aning om sorbet kommit in här, antagligen inte för jag har inte hittat den. Såg det på en annan blogg som köpt den på Seven eleven.

2009-04-20 @ 10:28:16
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0