Gb's bästa direktsäljare...

succén fortsätter.... äventyr med GFP 251

dagens fråga, lämnar man i från sig en bil full i skräp?
är det för mycket begärt att man få tillbaka bilen i det skick man lämnar från sig den?
Kanske....

det minsta man kan begära....

Dom spelade Bangels - Eternal Flame på P3 Musik, den är så sjukt fin...går rysningar längs ryggraden
ungefär som när man blir kliad på ryggen precis när man ska till å somna

jag har alltid undrat vad killars jag ringer dig sen betyder... Sen? sen när då sen?

Idag? morgon? Nästa vecka?

Ungefär som en lastbilschaufför, jag ringer när jag har lastat... Lastat när då? Nu? Ikväll? på fredag? Vilken gång i ordningen? När får man börja irritera sig på att dom inte ringer upp?

Dom säger ju inter när,,,bara när jag har/ jag ringer sen

But then... nothing

Cheesecake med vitchocklad å maryland cockies? japp japp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0