Första dagen...

I mitt nya liv...?

Hoppas det blir bättre...för just nu hyser jag en väldigt ovilja att gå upp i morgon för att gå till jobbet =/
jag visste ju att det skulle bli så här... men just nu sitter jag och funderar på varför?

Är ekonomisk trygghet så viktig för en människa?
tja...uppenbarligen, mitt resonemang tidigare har ju varit att det är bättre att veta vad jag ska göra i 4 månader än att leva som jag gjort sista halvåret... Men, jag har haft roligt... Och alla motgångar, när jag kommit över dom, den glädje jag känt för att ha fixat det...när man fått höra ett "bra jobbat"

Som den där i gången i Norge, på kvällen när Håkan sa "Vadå, har du fixat de? Nu har du gjort ett jätte bra jobb"

Finns inte ord till att beskriva den känslan.. och den känslan är värd alla motgångar
Så ja.. jag hoppas att jag kommer över min motvilja att gå till "mitt nya jobb"... mitt gamla jobb, mitt jobb?

De ska iaf bli ganska skönt att veta att man får pengar så det räcker och blir över den 25 varje månad....Så Ekonomsik trygghet toppar alltså att ha roligt på jobbet... Fast så tråkigt är det inte, men det är inte på närmelsevis inte lika roligt...

Miss him like crazy....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0