Dagens andra fundering (eftersom det inte blev nått av den första)

något annat som jag funderat på ett tag är varför det är så svårt att diskutera med vissa...
 
ni vet, sånna där människor som endast har ett argument för det dom tycker för, och vad man än säger så säger dom samma idiotiska sak, utan att övergudutaget egentligen lyssna på vad det är man säger för nått.

Jag skulle ju kunna kalla dom för mindrevetande människor, men det antar jag att man inte får... ? Att det inte är politiskt korrekt?
haha...nu kan man ju anta att jag anser mig vara en mervetande människa, vilket jag faktiskt ibland oxå gör...

men det är en fin gräns mellan att vara en merveteande människa och vara någon som alltid vet bäst

och jag vet inte alltid bäst, väldigt sällan faktiskt... och jag uttalar mig inte om saker jag faktiskt inte vet någonting om!
Jag frågar hellre än gör fel... För det finns ingen människa i världen som kan och vet allt.. Förutom min bror å far som jag misstänker ibland tycker att dom alltid vet allt och alltid gör rätt =)  Ni vet det där som brukar reta gallfeber på mig, som kan få mig att tappa humöret på 5 röda sekunder...

Ibland tror jag att Tommy tycker att det är drygt att jag ägnar väldigt mycket tid åt att tänka på olika saker... Att jag tar upp saker som jag suttit och tänkt på i timtal medan jag kört och jag förväntar mig ett svar ganska omgående

"Det är saker jag inte ens tänkt på förän nu när du säger det"

Är det sant att det tjejer analyserar saker mycket mer än killar?

jag har alltid trott att tjejer är mer benägna att berätta vad dom funderar på, medan killar funderar precis lika mycket men dom delger sig inte på samma sätt....Är det en felaktig teori?

Hur som helst... He need to learn to talks, vilket jag tror att han sakta men säkert gör...

nu ska jag gå å byta kläder och ta en promenad med Carro Barro å Miro Piro (inne på rimma på namn idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0