är inte du super allergisk mot katter?

när jag tänker efter

så kan jag förstå att det kan vara jobbigt och kännas lite konstigt att den person man trodde man kände innan och utan till, inte riktigt finns kvar längre.
Och när det kommer till en sån sak som man inte trodde någonsin skulle förändras, någonting som man tror är konstant, faktiskt ändras... Att det helt plötsligt går bra

ja, jag köper att det nog är svårt att acceptera

Varför går det bra nu när det inte gick bra då?

Ni vet dom där gångerna, när man tror att man vet exakt hur en person ska reagera på vad man säger eller gör, men så gör den precis tvärtemot, eller åtminstone helt oväntat.


Vi bråkade igår förresten.. att jag lägger mina kläder lite här och var i min lägenhet vs. det faktum att han har barn och att det är jag som hela tiden lär anpassa mig efter dem och deras schema, och som alltid kommer som en överraskning för mig när det är ändrat eftersom han inte kan förmå sig att berätta det för mig.... tyckte inte riktigt att det var jämmförbart faktiskt (kom igen när jag börjar sprida mina grejer i ditt hus då kanske vi kan ha den diskussionen)

och den ena argumentet ledde till det andra och sen var väl bråket igång på fullt allvar....men det löste väl sig tillslut =)


En fråga bara, är inte du allergisk mot katter?
Vilket fint tal, ska du hålla det på första maj?

Förresten HK står inte för Huvudkontor alla gånger, det kan stå för handikapp oxå...å BP är inte endast namnet på en gammal bensinstation, det är även förkortningen på Brandpost, tack carro =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0