Anpassa sig? va? nej jag?

Abslout inte.. nej nej, hur dum kan jag vara som kan tycka något sånt..

få se här nu, Min vän jobbar från Söndag-Onsdag/Torsdag lite beroende på, han har sin dotter från det att han kommer hem, till antingen fredag/lördag eller söndag... varannan vecka det ena och varannan vecka det andra

Vilket i praktiken betyder att vill jag ses då får jag vackert åka dom 6 milen till grängesberg där han då bor...

Vilket oxå ger den effekten att enda gången han möjligvis åker till borlänge för att faktisktg träffa mig är fredagkväll varannan vecka och om han jobbat sent på torsdagen, kanske lördag kväll...och sen börjar han oftast jobba runt 2-3 på söndag

Vilket i sin tur betyder att göra något på en söndag, går ganska bort....

få se, hur många dagar av månadens dagar är det då han kan anpassar sig till mig och "mitt schema", saker som jag vill göra med honom, saker som jag får lov att välja bort om jag ska hälsa på honom dom helger han har sin dotter,
 tja, har jag tur så är det i runda slängar 3 dagar i månaden....

men hur kan jag ens påstå att det är jag som måste anpassa mig?
hur kan jag vara så himla dum att jag ens påstår en sån sak...

Förlåt mig... jag kan inte förstå vad jag har fått det hela ifrån! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0