Ibland gör man rätt....

man ångrar faktiskt bara sakerna man inte gjorde...
det är något en del borde lära sig...

sen borde en del lära sig att hålla käften och inte lägga sig i andra liv
varför bry sig om saker som man inte har nått att göra med?

och om du nu bryr dig om saker du inte har nått att göra, kan du inte bara vara tyst?
om jag inte ber om din åsikt, vill jag troligtvis inte ha den heller...

sista minuten med Luvan? Jajemen..jag är på!
som sagt, name a place and I'll be there =)

man kanske ska bli lebisk ändå?
de e ju kul att hångla med tjejer.....borde de inte vara kul att ha sex med dom oxå då?!
mindre komplicerat... eller, vänta...nej det är det nog inte

tjejer är mycker komplicerade än killar, så nej... det kanske inte är nån bra idé ändå =P

tänk va livet skulle vara tråkigt om allting gick som på små räls,
bara lungt å fridsamt framåt utan minsta sten i vägen....

jag måste säga att jag gillar mitt liv som det är...

för övrigt, Jag hade aldrig fixat att vara seriös ett längre tag med dig, så...det är faktiskt hel lugnt för min del =)

Jag skulle springa efter men trampa snett. Ibland gör man fel. Ibland gör man rätt
Hon skrek "stanna bilen kom igen bestäm dig" så jag stängde dörren o tänkte sen
O när jag tänker efter såhär långt efter så kan jag se hur fel det blev
Ibland gör man rätt. Ibland gör man fel. Lev med det
Ibland gör man rätt. Ibland gör man fel. Lev med det

Det är inte hur man har det. Det är hur man tar det. O när man längtar tar saker tid
Det är nåt mellan oss. Mellan oss o världen. För långsamt för snabbt men aldrig i takt
Vi vill ju bara andas. Sova o andas omvartannat inget mer
Ibland gör man rätt. Ibland gör man fel. Lev med det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0