what to do about it...?

hur ska man kunna sluta tänka på det, om man ständigt blir påmind?
hur ska man kunna sluta bry sig, om någon ständigt upplyser en om saken...

och varför måste ni blanda in mig i det?
Ingen av er har någon gång någonsin berätta sanningen för mig...
Jag vet inte hur det hände, å egentligen... jag vill faktiskt inte veta

och han får mig att känna mig ganska värdelös ganska ofta, utan att någon av er andra behöver berätta saker för mig

hur ska jag kunna sluta tänka på att han får mig att känna som att jag inte räknas, när ni ser till att påminna mig om det?

varför ska vi ens ha diskussionen?
det spelar ingen roll hur många gånger vi tar den, den slutar alltid på samma sätt

och frågan varför dom gånger han lägger märke till något jag gjort, räknas mer.... Kan vi sluta ställa den?
den räknas inte mer, inte i det långa loppet...å det tror jag att ni vet

å kan inte alla sluta att ta han i försvar?
jag vet att han kanske försöker, i mina ljusa stunder... men när jag redan är ledsen, det gör mig bara förbannad

och kan ni inte sluta säga åt mig att strunta i det?
Om det är ert enda råd, kan ni lika gärna vara tysta
för jag försöker... och det går för det mesta bra

men det jävligaste är....att han får mig att känna så här, utan att ens ha prata med honom, utan att ens ha träffat honom på flera veckor....

och jag är förbannat trött på att vara någons dotter eller syster...
Har jag ingen identitet i mig själv?

(där med inte sagt att jag inte gillar att vara någons syster)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0