mardröm....

aah...drömde mardröm i morse
iaf för mig var det en mardröm, vet inte om du skulle kalla det det...

men jag drömde i vilket fall som helst att ska skulle få lov att köra upp för CE igen... och när jag kom dit vara det den där förbannade j'la Tomas där... (han som ogillar mig ni vet.... å som jag är livrädd för! =P)
och släpet stod så man inte fick ut det utan att flytta på en massa annat räsche...vilket jag uppenbarligen inte fick göra =/
det var hel hemskt.... *ryser*

för övrigt så ringde Peter å väckte mig typ...4 i morse, vad är det med folk?
tror dom att jag övergett mina vanor om att sova på natten redan?

iofs....brukar ju ha svårt att sova, å ja det blir sämre...men


för övrigt...förlåt mig om jag har svårt att tro det minsta på vad du säger....ditt beteende motbevisar dig ganska strakt, du uppför dig precis som alla andra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0