hemma igen...

Det bästa med Tobbe är att han vet hur det ska vara... inget tjafs om något alls
å det känns aldrig konstigt... =)

för övrigt...jag ser ärret i min vänster hand för tillfället, det har jag inte gjort innan... man ser exakt vart det har varit uppskuret någon stanns.... konstigt

jag undrar hur...

för övrigt, har utvecklat min personlighetsklyning mer under veckan som gått... haha, den är riktigt underhållande just nu
(gubben på tåget kollade väldigt konstigt på mig igår....492 kr?!!! my good....men men, jag kom hem iaf!)

nej...get going maybe?!

för övrigt....Du och Jag, det kommer ju aldrig att hända... det vet ju du med, och jag är trött på det här.... that's way!
And you know it... jag hatar när du säger som du gör, och det vet du om...
jag hatar dina samtal när du är full... för du står ju aldrig för det dagen efter

och jag är så trött så trött på det!


....And tonight I have to leave it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0