Biljetter....?!

tvättade bilen idag...=) *duktig flicka klappa på*

men roligast av allt var när jag satt å kollade igenom papperen som låg i facket på bildörren... har nämligen haft ett kuvert från ticet liggandes där väldigt väldigt länge, å jag har varit helt säker på att det var kent biljetterna från i våras, eller möjligtvis winnerbäck biljetterna från i sommars och inte ägnat dom mycket tanke alls....förän idag när jag skulle slänga dom.... tog upp kuvertet å konstaterade att de var väldigt tjockt för att bara vara 2 biljetter i...

så jag tar mig en titt....till min förvåning så står det "horse show Globen 30 nov 2008" på dom...kliar mig i huvudet å är väldigt fundersam...jag har nämligen aldrig köpt några sånna biljetter...
tänker å funderar långt om länge och tar sedan upp telefonen å ringer Carro å frågar henne

"saknar du dina biljetter till Globen Horse Show?"

jajemen det gjorde hon..... är hennes biljetter helt enkelt...frågan är egentligen bara fortfarande

hur i helvete hamnade dom i min bil?!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0