And she never has to know...

jaha ja.... =)

på söndag på söndag på söndag....åker jag å Lovis till Rhodos
de e precis vad jag behöver...en vecka av en massa allting och ingenting med my partner in crime

dags att se till att tömma minneskoret till kameran kanske kanske kanske?!

jag vill ha mer kaffe....ja du, koka det kanske?! =D

kanske dags att sätta fart med torsdagen? Lär ju liksom städa, packa å allt idag...eftersom i morgon äre jobb som gäller, och på lördags P-fest hela dagen.... å sen äre liksom söndag morgon, å då går planet... vore ju dumt att stå här hemma å hålla på med det då.... eller?!


http://www.youtube.com/watch?v=ojE7J6O1D6A

nej...jag helt klart inte snöat in på den här låten....om ni nu tror det
lyssnar inte på den si så där 50 ggr om dan... vad nu än nu har fått för er!

(...ja, nu ljuger jag...IGEN!!!)

Could have supported us when we retired
Bought us a cottage by the country side

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0