Things were easy then

kom kampsång kom kärlek till dom...

är numera städnigt svart under naglarna känns det som, eller kanske inte egentligen
och alltid nya blåmärken, men vad gör det?

jag har roligt ändå =)

sorry luvan, men jag kommer inte flytta in någonstanns där jag inte får ha med katterna, så är det iaf!

om man bortser från Jobb, så är nog mitt liv i en ganska stor röra just nu känns det som
allting är ganska upp och ner, men ändå känns det sjukt bra!

jags kulle vilja träffa han igen..han den där från då ni vet, det var någonting där!
samtidigt som jag faktiskt vill någonting med en annan...


aaaah...... I'm going crazy

kan inte allt sånt här vara enkelt?!

tänkte egentligen berätta om mitt husbygge idag...men jag tappade orken
och sen fick jag ett sms, som jag känner att jag MÅSTE läsa nu ;-)

Jag måste sluta med det här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0