Kan man bli?

dagens fråga...kan man blir kär i telefon?
...borde man inte kunna det egentligen? eller kanske inte kär, men kan nog komma framtill att det här en person jag faktiskt vill träffa, som jag gillar... eller?

det är så konstigt... jag bara ler när jag hör telefonen ringa..  dom gånger jag förstår att det är min telefon som låter vill säga =P och hoppas att liksom.... kanske kanske

haha... konstigt, konstigt konstigt konstigt

får man ha förhoppningar? kan man ha det? får man måla upp drömscenarion?
får får man väl...men, det blir så mycket mer förväntningar, ju mer sånna, desto hårdare fall blir det sen...
för är det något som man lärde sig tidigt, så... var det att det alltid kommer ett fall efteråt...

å det är aldrig vackert

ikväll/natt blir det ume igen....=) feels good...hoppas att det går smärtfritt nu!
känns som om mitt huvud väger ett ton ungefär, rinner ur ögonen, och jag känner att sprickan i läppen är på väg... Fröken håller på att bli sjuk! damn...men men, det får gå ändå, kaffe å red bull...funkar inte det? I think soo...

"det är ett idogt jobb att driva ungdomen ur kroppen...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0