Hjälp att lossa...

pratar med J. i telefon och han berättar att det ska av kaffepallar i Sundsvall på Dvs... å säger att jag kanske vill ha hjälp med dom..

KANSKE? självklart...

när vi lagt på tar slår jag R. nr och när han svarar säger jag

"heeeej (sänker tonarten och låter JÄTTEgullig) duuuuuu, skulle inte duuu kunna hjälpa mig med en sak? (använder samma röst som motsvarar att "ta fram hundvalpsögonen", så det blir så där jättesvårt för honom att motså)
-Vadå då? (en aning lite misstänktsamt)
-jooo (sänker lite till å låter ännu mer söt å ganska hjälplös) jag ska lossa Kaffepallar i sundsvall, vill inte du hjälpa mig med det (har även rösten som motsvarar att "blinka med dom lååååånga ögonfransarna")
-Tjeea...om jag hinner upp så...
- alla bilar kommer ganska samtidigt, eller ja min e redan här men jag kan vänta....
-Ja visst...det fixar jag!

hehe...=P

ibland tror jag på dom när dom säger att man ska fan va tjej i den här branchen, för att en kille skulle ringa å be om hjälp med det där är nästan uteslutet

hihi

men faktum kvarstår, dom är vidriga att dra av på dsv i sundsvall...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0