fredag...?! =)

Your screaming, covering up the smile I'll learn to fake

Jag vill...jag undrar, kanske?

dagens sanning =)

haha... lastade knäckebröd i morse, å sen tompall med nya Hyls-bilen...hihi
den är inte konstruerad för att köra tompall med....dagens konstaterande, men, vad gör det?!

kunde inte hur jag än försökte få tillbaks hydralslangarna...=/ kände mig ganska dum, men, jag struntade helt enkelt i det tillslut å satte fast dom på sidan så att de inte släpade i marken å¨inte kunde komma i kläm någonstanns

enklaste sättet så får dom som vet hur man gör det göra det... det är  min idé, var ju enklare för mig att koppla isär sen...hihi

jag hatar folk som klagar hela tiden, vad är meningen liksom?
inte nog med att dom klagar, dom drar ner ens egna humör ganska rejält oxå..

tror ni, att jag kanske kan, övertala honom att möta mig någonstans på vägen? kanske... kanske? kanske kanske kanske... haha, vore ju lite roligt... då skulle man få det här "träffas första gången" överstökat...

Kommentarer
Postat av: Sara

Men ojj shit, inte visste jag att du varit med i en så svår olycka. Men även vad spelar det för roll vad man hittar? Det handlar ju om en annan människas liv, någon som människor älskar. Men man kanske inte ska säga något förrän man själv tvingas stanna =S

Hur är allt med dig Lii? Var längesen nu. Krams

2008-11-17 @ 22:19:20
URL: http://candis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0