förvirrad..

kollar ut genom fönstret i köket, på bilen som står neran för och tänker

"fan vilken snygg parkering jag har gjort (grymt jävla dålig med andra ord), men va fan... ställde inte jag min bil på parkeringen å satte i motovärmare?" kollar lite närmare på bilen....

fan.. det är ju inte ens min bil, wtf, det är inte ens en skoda...den är bara silver grå =P

hmm... men den stod exakt där jag brukar ställa min bil...men ändå, kanske borde ta å träna upp mitt minne?
hehe

jag har en fundering, som ja ska ta tag i nästa vecka...och beställa nya nycklar till lägenheten, eftersom mams har tappat bort sina... hehe

tycker faktiskt det är lite roligt...skadegjädje? jajamen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0