lysande...fantastiskt!

det känns inte riktigt bra, något är fel....öppnar luckan försiktigt...
kikar in... kusten är klar, vinden tar tag i dörren.. *pang*

kollar på marken vid mina fötter... fan, äre så man får ut Big pack på snabbaste sättet?
få se... den ska vi ha, den ska vi ha...åååhåå, den med =P
lysande dag....

eller inte...

aaaaah... träffade gubb-jävlen som gör shopscoren idag, damit!
jag som hade hoppats på att han tog nån annans butiker och kiosker.... ringde till Per och sa
"känn dig fri att säga upp mig med omedelbar verkan när reslutatet kommer..."

så vi får la se i morgon eller på måndag om jag är arbetslös igen! =P

what to do then?!

hade jätte roligt på willys i morse åt en gubbe som skulle backa in med släp... (by the way, den fryskillen är allt bra snygg, slog mig i morse)

Fröken Selldén började lasta av bilen, lastade upp på kajen, la upp det på en bur... och gubben backade och tog om, backade och tog om, gick och fick på skrivet och gjorde sig av med glassen till sin slav (japp, jag har en egen sådan jag!!) och gubben backade och tog om...fortfarande..

så jag sträckte ut min hjälpande hand och frågade om jag skulle göra det åt honom =P
haha

och allt jag ville vara att ringa till dig och berätta... men, I think we're done
eller är vi inte det?
det är fane mig frågan...

kan man gå tillbaka...?
jag har fudnerat över det idag...och ja, det kan jag nog göra

vad är det dom säger?

....the history book on the shelf always repeating it self...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0