Kankse kanske kanske....

jag tror...jag tror

om man har långtöja på sig, och ligger under en filt och ändå fryser.,.. betyder det att att man håller på att bli sjuk?
eller bara att man är frusen av sig?!


haha... jag vann kolli ligan idag :P

Iofs...de e bara ja å andreas som ingår i den... men vad gör det? vinner man över Andreas vinner man för det mesta över dom andra oxå... så det är en bra dag!


:...Ferhat trodde mig inte när jag sa att det skulle sluta regna när det var dags att plocka av bilen idag... Har han aldrig varit med mig och jobbat någon gång?!!! (nej..iofs inte.....men,) det ve ju alla att  om det är någonting (det enda?!!) jag har tur med så äre sånt...det öste ner när vi åt mat, slutade när vi kom till Ica norberg, öste ner på vägen till Fagersta, öste ner när vi var inne på Coop Extra och slutade när vi kom till Ica Järntorget...

haha  =)

....Och hon du älskade en gång och kanske älskar än
spelar det någon roll? Kanske ingen, kanske allt egentligen...


Kommentarer
Postat av: Gissa vem....

Jaha ja.....det här känner jag igen - du är dig ju ganska lik...Skönt...även om man har svårt att hinna med alla gånger. Puss o Kram

2008-06-17 @ 10:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0