jo jo...men jag är...

jag är igång med att flörta med allt och alla igen...neeej, så illa är det inte
bara han på Tempo..haha =P 

nej...inte Tempo Karlbo, utan andra... PÅ Tempo Karlbo finns det ingen å flörta med, bara en massa döda grisar och kossor... känns det som!

uuuhi... stött på en gris som håller på att tappas på blod och styckas där två gånger den här veckan... ohyggligt äckligt!

hur som helst... andra Tempo däremot, där du... där flörtas det hej vilt =P

- Men, jag är snäll....
- ja, när du sover kankse (...varför tror alla det?!!)
-  Då är jag jätte snäll, ligger lugt och stilla och för inget liv alls...
-  det tror jag inte på...
- ..... *flinar* du får väl komma och testa!

ibland undrar jag vad jag tänker med... jag har absolut inget aning,... man kan ju fundera på varför jag åkte till Fagersta först, när jag vet att 3 kronor öppnar 11... och i övrigt har jag bara 5 ställen där! *pucko*

haha... ringde Andreas i morse nä'r jag lämnade Dalarna
- Nu har jag lämnat Dalarna 5 ggr den här veckan, hur många gånger har du gjort det?!

ibland önskar jag att jag hade ett närmare distrikt... men, de e skönt att ha en 1 timme för sig själv på vägen ner och hem, hinner tänka så jävla mycket...

I need it...eller kanske inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0