Jajemen =)

varför har folk som specialité att skicka meddelande just när jag sover som skönast? eller inte sover, men halv sover.... =P

det gick super bra idag måste jag säga...helt imponerad, eller, nej kanske inte, det är ju ändå mig vi pratar om...
å jag är så jävla grym på det jag göra...

eller hur det nu var

fick nytt däck iställe för de gamla slita igår..

Bengan
"- har du nått emot att jag lånar bilen en sväng...
- Njea...vadå då?
-Tänkte ta en sväng förbi torsångs bilskrot, den här och dom felsta andra bilar GB har hör hemma där...."

hehe

han kanske har rätt, med tanke på att Andreas bil tappade start-motorn i tisdags morse =P
så han kom inte så värst långt med den!

nej, ta å göra nått vettigt å åka ut å till Romme å hämta Carro & NAdreas kanske?

(...gud vad jag kommer vara trött i morgon!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0